Subject: FW: Väljamäe kinnistu mahasõit, Saustinõmme külas, Saku vald
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Apr 2025 15:43:27 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Kaidi Tamm <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 15, 2025 11:49 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Väljamäe kinnistu mahasõit, Saustinõmme külas, Saku vald

Tere!

Olete varasemalt olnud suhtluses Karl Ruusmaaga antud kinnistu mahasõidu 
osas.

Nüüd oleme saanud protsessiga niikaugele, et sooviksime Transpordiametiga 
üle täpsustada mahasõidu nõuded, et hakata sinna teed rajama 4 krundi 
tarbeks. Kinnistu kuulub nüüd Smartbroker Oü-le.

Manusesse lisasin ka kohtulahendi dokumendi (saavutasime kohtuvõidu antud 
ligipääsu tee vaidluse osas).

Lahendi alusel hakkame kasutama Kaarli kinnistu mahasõitu juurdepääsu tee 
tarbeks.

Millised oleks nüüd järgmised sammud?

Parimat soovides,

Kaidi Tamm

 Juhiabi

  _____

 <tel:%2B372%205847%200585> +372 5569 3771

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.smartbroker.ee/> www.smartbroker.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.